Min blogg, min vardag.

Vardagen är väl oftast tråkig, stressig och innehåller mest en massa måsten. Eller? Kan vardagen vara dagar i veckan som man ser fram emot? Ja det tycker allafall jag.
På helgen tänker jag alltid så mycket på att det just är helg och skjuter därför alltid upp mina måsten till vardagen och får oftast den där härliga klumpen i magen. Men när vardagen kommer och jag gör allt det där som behövs göras. Så åhh, vad skönt det känns då.
Men det finns flera knep till en bra vardag.


Jag bor norr om Stockholm. Två mil för att vara mer exakt. Jag bor hos mina föräldrar och min lillasyster. För ca 5 ½ månad sedan tog jag studenten som färdig frisör. Men snälla ni döm mig inte nu, jag är inte en tjej som skriker för lite skit under naglarna.
Jag har sökt universitet på flera olika orter i Sverige. Är intresserad av att gå sjukgymnast så det är bara att hålla tummarna.

Bloggen blir ett sätt för mig att se vad jag gör vecka för vecka. Jag hoppas kunna dela med mig av min energi och mitt tankesätt om en härlig vardag. Det här är min blogg om min vardag.



Novemberväder, kallt och blött.

Kommentarer
Postat av: Klara Roos

Lycka till med bloggandet! :)

2008-11-20 @ 08:30:15
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0